Wednesday, October 27, 2010

marilah bersamaku

Hari yang cerah membawa rasa piluku
terbang jauh dari sudut hatiku
datang la rasa ceria gembiraku
masuk kedalam tubuhku
sambil nyanyikan ku lagu rindu


lagu sedih kini bertukar jadi lagu rindu
lagu rindu menyusuk kalbuku
ingin melupakan segala kisah silamku
dan inginku mulakan hidup 
yang baharu untuk bersamamu


aku rindu gelak tawamu
aku rindu senyuman manismu
aku dahagakan kasih sayangmu
aku hanya mahu kamu bersamaku


marilah terbang bersama diriku
terbang tinggi ke langit yang biru
lihatlah keindahan diatas langit itu
kerana cintaku ini seluas langit yang biru


nikmatilah hidupmu bersama diriku 
habiskan saja masa tuamu
untuk hidup bersama diriku
akanku berikan segala-galanya hanya untukmu


aku bersumpah hanya kamu dihatiku
aku bersumpah akan menjaga dirimu
aku bersumpahtak akan sia-siakan hidupmu
aku bersumpah segala-galanya aku lakukan hanya kerana dirimu

No comments:

Post a Comment

k-pop songs


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com