Friday, March 2, 2012

kembali padaku

dahulu kebhagiaan kau janjikn pdku,
kini kau hilang tanpa sepatah kata akhir kpdku
ku fikir kau hilang buat sementara waktu rupanya 5 tahun sudah kau meninggalkn diriku

hatiku mula rasa x menentu
jiwa ku pula rasa terganggu
kini kerisauan dtg menemaniku
menunggu dan menunggu kepulangan dirimu

jauh lagi dirimu pergi
seksa hati,sebak di dada terpaksa aku hadapi
tetap hati ini tetap menanti dirimu kembali
walaupun perit,kecewa,terluka menghiris di dada ku ini

bertapa bencinya aku pada diriku
sanggup abiskan waktu untuk menunggu dirimu
bertapa bencinya aku pada hatiku
kerana x kira apa yang berlaku dia tetap menjadi pilihan ku

bodohnya ku siakan hidup kerana kamu
bodohnya aku menanggis kerana dirimu
bodohnya aku setia pada yang stu iaitu dirimu
bodohnya aku menipu diriku bahawa aku amat mencintaimu

hati yang kau sakiti ini mungkin boleh diubati
luka dan parut disini x pernah dapat ku melupai
ku fikir kau tetap setia pada diriku ini
rupa nya kau sudah ada kekasih yang lain

No comments:

Post a Comment

k-pop songs


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com