Tuesday, March 20, 2012

seandainya

seandainya tuhan izinkan aku 
untuk terus bersama dirimu
tak kira apapun ujian akan tuhan berikan padaku
aku akan tempuhi dengan sabar kerana adanya dirimu


seandainya tuhan mengizinkan cintaku
padamu mekar bagaikan bunga yang harum
takkan diriku sia-siakan dirimu
akan ku hadiakan sebuah kebahagian kepadamu


tak pernah aku sedari 
bahawa aku mencintai dirimu oh sayangku
tetapi tuhan telah temukan dirimu kepada diriku 
untuk dirimu ku jadi teman hidupku selamanya


seandainya tuhan telah takdirkan hubungan kita tak akan bertahan lama
aku pasrah menerimanya
tapi cinta di  hati tidak pernah terhenti kerana
cintaku,kasihku dan sayangku  hanya untuk dirimu kekasih

No comments:

Post a Comment

k-pop songs


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com