Monday, March 26, 2012

keliru dengan diriku

mengenali dirimu membuatkan hidupku sensara
memikir tentang kamu membuatkan aku terasa tak menentu hala
senyuman mu yang menawan itu selalu terbayang di minda
gelak tawa mu selalu membuatkan aku terikut - ikut sama


kehadiran kau ke mari aku terus tak menyedarkan diri
sehingga aku memperbodohkan diriku sediri
di hadapan semua rakan sekelas dengan ku ini
terasa malu tertunduk aku di sini


kini aku keliru dengan diriku
kini aku tak pasti dengan perasaanku
apakah perasaan yang patut aku rasakan 
apakah cinta yang selama ini hatiku maksudkan


adakah aku akan memulakan semula
adakah pintu hatiku akan terbuka kerananya
adakah diriku cukup  sempurna untuk dirinya
adakah aku dapat menerima dirinya seadanya

No comments:

Post a Comment

k-pop songs


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com